Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

mandag, mars 10

Strikket høne


Her er nok en høne produsert i regi av husflidslaget. Synes ikke den var så enkel å strikke, men jeg ble veldig fornøyd med resultatet da den endelig ble ferdig. Den får lov å være på stua hele året. Skulle gjerne ha strikket flere, men det blir sikkert bare med tanken. Det er labert med strikkingen for tiden, da jeg har alt for mange andre hobbyprosjekter på gang. I morgen skal vi ha scrappbooking på husflidslaget, så da er det om å gjøre å ikke bli hekta. Jeg må prøve å begrense meg med antall hobbyer. Tror ikke det er plass til mer utstyr og dippedutter i skuffer og skap. Dessuten strekker ikke tiden til heller. Men det er jo greit å vite hva ting går ut på ......

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails