Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, mars 19

Kaffekos


Nå er det ganske sen onsdagskveld, og mange fridager ligger forut. Jeg har akkurat hatt besøk av Bodil, som jeg kjørte hjem for en stund siden. Det var fantastisk flott måneskinn ute, og fjorden lå speilblank og stille. Håper dette fortsetter resten av påskeuka. Nå skal jeg kose meg med en kopp kaffe, og bladet Bolig Pluss, som jeg kjøpte i dag. Liker dette bladet spesielt godt, fordi det fokuserer mye på oppussing og gjenbruk av gamle møbler. Synes det er artig å skape nytt av ting som er "utgått på dato", og har gjort nytte av flere av ideene beskrevet i bladet.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails