Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, mars 26

Bort med påskepynten


I dag forsvant påskepynten inn i skapet igjen, og jeg er nå klar for vår og mere uteliv. Men snøen er høyere enn noen gang denne vinteren, og skolen har arrangert skidag med bålbrenning, pølser og kakao. Sola skinte fra skyfri himmel, og det var bare blide fjes å se både blant store og små. En skikkelig trivelig dag.

2 kommentarer:

Line:) sa...

Hei titter innom...så mye fint du lager:)

Janne i Fagerlia sa...

Fint at du synes det. Når det gjelder påskepynten, så er ikke alt "årets modeller" akkurat. Prøver å lage noe nytt hvert år.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails