Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

mandag, september 25

Sommer er gått over til høst, og jeg ser nå at min blogg har hatt en ekstra lang sommerferie i år. Andre gjøremål er blitt prioritert, men tid til håndarbeide og litt kreativ utfoldelse er det likevel blitt.
I løpet av sensommeren ble denne jakken endelig ferdig. Den opprinnelige oppskriften var genseren "Lilly" fra Hillesvåg.  Synes det er mer praktisk med en jakke, dermed ble resultatet litt annerledes enn Hillesvåg sitt design.


Fjellturer er det også blitt mange av i løpet av sommeren. Her fra Meeknoken på Averøya


Dette bildet er fra Rampestreken på Åndalsnes. Denne turen er en av de mest populære i Møre og Romsdal.

Tidlig i sommer var vi for første gang i Lofoten.  Det frister allerede til flere turer til vakre Nordnorge. Her er et bilde fra Reine.

4 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Fin og forseggjort jakke! Vi kunnes nesten møtt hverandre i Reine - var innom i sommer, vi også ;)

Muffin sa...

Jakken ble kjempefin! Fint bilde fra Reine også :) Hilsen en stolt nordlending.

Vform sa...

Var är du Janne? Jag saknar dig!

digital printing 24 jam sa...

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails