Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, mars 23

Kaninpass


Jeg har vært kaninpasser i påskehelga, og jeg må bare innrømme at jeg er svært glad for at jeg ikke er født som kanin. Det må være utrolig kaldt å bo i et utebur når gradstokken viser mange minusgrader og drikkevannet er frosset. Men så er jeg ganske frossen av meg også da ........

Jeg fikk bare hilse på en av kaninene, for den andre var alt for beskjeden. Han gjemte seg innerst i buret med ryggen mot meg hver gang jeg kom på besøk. Her er den som var mest sosial .....................

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails