Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, mars 21

Dagstur til Oppdal


I kveld har jeg samme følelsen som jeg har om kvelden 17. mai, etter å hå gått i bunadssko hele dagen. Men denne gangen er det slalomskoene som er årsaken. Har vært i slalombakken for første gang i år, og det kjennes virkelig. Vi stod opp klokka sju i morges, for å være på Oppdal til slalomanleggene åpnet klokka ti (vi har ca. 2,5 timers kjøring til Oppdal). Her er noen bilder fra turen. Det første bildet viser heistraseen ved Nerskogen Skisenter.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails