Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, mars 20

Istapper


Har vært ute en tur i dag også. Tok en tur til Sæterhaugen, men det ble en hard økt som førstemann i sporet med 15 - 20 cm. nysnø. Brukte over dobbel så lang tid som jeg pleier. Men det var god trim. Masse istapper å se rundt omkring, nå som været har vekslet mellom minus og plussgrader. Synes istapper kan være rene kunstverk, og det er vedig artig å ta bilde av alle de rare formasjonene. De på bildet minner meg om krøllene i saueulla, og at jeg snart skal begynne å sy skinnfell igjen.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails