Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, oktober 8

Pulsvanter av plantefarget garn

I sommer var jeg så heldig å få plantefarget garn av Bente (farget med jordbær). Av dette garnet ble det til slutt pulsvanter. Rosa er en av mine favorittfarger, så derfor var det ekstra kjekt at garnet hadde akkurat den fargen.

Men garnbeholdningen til Bente var tydeligvis ikke tom, for senere fikk jeg også garn som hun hadde farget i gule og grønne toner. Tror kanskje at det etterhvert blir en strikket påskehøne av dette garnet.

2 kommentarer:

Orlaug sa...

So fine pulsvantar.
Og ekstra kjekt når garnet er heimefarga.
Ha ein fin kveld!

Anonym sa...

WOW just what I was searching for. Came here by searching
for download movies robot jox

My web page - let me watch this

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails