Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, oktober 5

Ny heklet lue



I går var det Smøladager her i Kristiansund. Da er det marked i gågata, og folk fra øya Smøla selger sitt mangfold av produkter. Der kjøpte jeg en fin lue av Sigrun som har bloggen "Pusleriet"
(link til venstre på denne side).

2 kommentarer:

Sigrunn sa...

Hei Janne. Det var så koselig å treffe deg i går. Lurer bare på om luen passet. Hvis ikke,ta den med når du kommer utover den helga det skal være marked,da kan du bytte den i en annen.
Bra stemning i gågata i går,ikke sant? Lurer på om vi har noen ekstra hjelpere på værfronten,det slår da til hvert år.
Ha ei fin uke.

Monicas sa...

Fin lue, å paien så bare sååå god ut..Takk for titten her...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails