Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, oktober 16

Havfrue på badet




Har lenge hatt et martitimt bilde i silkemaling hengende på badet. Syntes det var på tide å bytte det ut, så dermed ble det havfruebilde istedet. Bildet er malt med acrylfarger, mens skjell og havhester er hentet fra servietter og festet med decoupagelakk.

2 kommentarer:

Orlaug sa...

Flott bilde!
Syns du er so kreativ med å kombinere forskjellige teknikkar...som her med maling og decopage...veldig fint.

Heidi sa...

Her har jeg aldri vært før, koselig blogg med masse flott å se på av handarbeid. Ha en trivelig høst!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails