Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, oktober 3

God helg til alle dere som ser innom bloggen min!


Med dette høstdiktet av Johan Sebastian Welhaven, ønsker jeg alle en riktig god oktoberhelg.

Løvfald

Om høsten gjærer det i Træets Kviste,
En stille Spirekraft, en lønlig Glød,
Bag gulnet løv er der en Kime fød,
Og da maa Træet sine Blade miste.


1 kommentar:

Nikoline sa...

Ja,det gjeld visst å halda fast på hausten så lenge som muleg,for her hjå oss snøar det i dag. Reine julestemningen både ute og inne,eg driv nemleg og syr julehjerter med kongerøykelse i dag. Luktar JUL!
Ha ein fortsatt fin søndag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails