Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, januar 28

Litt triksing med medier

" Thrust your wings" - disse ordene fant jeg i et ukeblad jeg leste mens jeg satt på venterommet hos tannlegen. Syntes de var veldig fine, så de ble lagret på mobilen slik at jeg ikke skulle glemme dem. Sammen med en engel passer jo disse ordene utmerket ...........

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg kjenner meg igjen i å finne ideer, ord, dikt, motiver overalt! Tenker jobb og kreativt uansett hvor jeg er...vi får se på det som en gave.

Anonym sa...

Kjempevakkert!

Orlaug sa...

Kjempefint!
Har ei utfordring om du har lyst..
stikk du innom?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails