Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, januar 14

Award fra Sigrunn

Denne koselige utmerkelsen fikk jeg i dag fra Sigrunn på Smøla (Pusleriet). Det er kjekt å vite at noen husker lille meg. Tusen, tusen takk Sigrunn!

Jeg vil gjerne sende denne videre til Kjersti (kjersti69),som jeg skal på styremøte sammen med i morgen kveld. Hun er en positiv dame som ikke er redd for å ta i et tak.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer, så koselig og fortjent:) Ha en fin kveld! Klem fra Randi**

Nikoline sa...

Gratulerar med award,den er nok heilt vel fortjent!
Så flotte speiglar du har laga.. verkeleg kreativ er du!!
Ha ein super fredag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails