Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, januar 23

Hustavler

For et par år siden kjøpte jeg en hustavle med ordlyden som står nedenfor. Disse ord var kanskje mer aktuelle før i tiden, men synes fortsatt de er litt sjarmerende. Da en klassevenninne fra barneskolen var innom, og så denne hustavlen, spurte hun om jeg ikke kunne male noe lignende. Nå har jeg altså malt tre eksemplarer, til tross for at jeg ikke liker å lage to ting som er like.

Egentlig har jeg planer om å lage en bok hvor jeg kan samle ordtak, dikt, vers og andre godbiter, men er ennå ikke kommet så langt. Tenker på det hver gang det dukker opp noen fine ord, men foreløpig blir de bare klipt eller printet ut, og samlet i en plastfolder.

3 kommentarer:

Maya: sa...

Det ordtaket kjenner jeg igjen! Finnes veldig mange fine, og kloke ordtak. Har ei venninne som samler på de i en bok, og som briljerer med kloke utsagn og vendinger. Artig:)

Fin stol nedenfor foresten!

Maya

Käranån sa...

Vilket roligt ordspråk!! Fint textat!!

Anonym sa...

Dette ordtaket har jeg aldri før hørt - så det var moro å lære noe nytt:) Så flink du er, da - når du lager sånne hustavler! Kjempefine er de! Ha en fin søndag:) Klem fra Randi**

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails