Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, juni 10

Tusen strålende soler


Dette er vel boken alle leser for tiden. Jeg tenker da på Tusen strålende soler, av Khaled Hosseini. Leste Drageløperen for et par år siden, og da samme forfatter kom ut med en ny bok, fristet det også å lese denne. Jeg ble ikke skufftet, for denne boka var minst like god som Drageløperen. Også her er handlingen lagt til krigens Afganistan. Boka omhandler to hovedpersoner, Mariam og Laila, og beskriver deres skjebne i forhold til krig, ekteskap (de er gift med samme mann), kvinnesyn og vold. Ikke greit å være kvinne der .............................

1 kommentar:

MITT FARGERIKE sa...

Starta på denne lydboka mens eg mala gelenderet på huset, er ikkje kome så langt ennå.... fekk snømannen av Jo Nesbø og sjefen min på biblioteket lurte på om eg ikkje kunne ta den først sidan det er fleire som ventar på den. Leste krimboka til Monica Kristensen, den var spennande og godt skreve.
Ha ei fin veke.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails