Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

lørdag, juni 14

"Loppefunn"





I dag ble det loppemarked igjen. Denne gangen ved Kirklandet kirke. Her var det så mye folk at en nesten kunne få tendenser til klaustrofobi ( iallefall for dem som befant seg der det var innendørs salg). I utgangspunktet var jeg på utkikk etter håndarbeide og bøker, og var rimelig fornøyd med dagens kjøp da jeg gikk derfra.

Første bilde viser et broderi som kan felles inn i en veske, et lappeteppe eller noe annet lurt. Dessuten kjøpte jeg veskehåndtak, en liten heklet duk, og to små blondeduker. I tillegg ble det et stort fat fra Villeroy&Boch til den nette sum av tjue kroner.

Det andre bildet viser et brodert rosebilde, som jeg synes var det beste kjøpet i dag. I tillegg ble det blonder og bånd, og en oval liten blondeduk.

Det tredje bildet viser to bøker som jeg kjøpte for tjue kroner. Den ene en diktsamling av Haldis Moren Vesaas, og en bitteliten diktsamling som heter "Ord om glede".

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails