Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, juni 3

Retroveske


Nå er vesken min klar til bruk. Satt ute i finværet i går kveld, og sydde den ferdig. Utgangspunktet var en brettholder som ble kjøpt på bruktmarket på Kaffebrenneriet for et par uker siden. Da jeg så brettholderen første gang, fikk jeg et "syn" av hvordan en veske skulle se ut med denne brettholderen som blikkfang. Den er sydd i haradangersøm i brun og oransjetoner, som var så populært på syttitallet. Nå er jo disse fargene kommet tilbake, og i og med at jeg har en del stoff liggende i disse fargetoner, var det jo ikke så vanskelig å få brettholderen til å matche. Vet ikke om veska ble identisk med dette "synet" mitt, men slik ble den nå ihvertfall....................

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails