Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, juli 31

Koster med gårdsmotiv

I sommer har det vært litt "kostemaling" igjen, og motivønskene var relatert til bondegård og dyr. Ikke så rart kanskje, for de som skulle ha kostene bor på gård.



I hagen er blomstringen på topp akkurat nå. De siste ukene av juli har ikke gitt oss så mange sommerdagene, men det har heller ikke vært så mye regn og ruskevær, så blomstene står fint likevel. I vår sådde jeg erteblomster, og de har flotte pastellfarger og nydelig duft. Det blir sikkert flere til neste år ..............

I går dro vi på dagstur til Smøla. Selv om det ikke tar mer enn en times tid å dra dit ut (inkludert to ferger), er landskapet og naturen der ute i havet totalt forskjellig fra det vi er vant med. Det var sol og varme under hele turen, så vi fikk maksimalt ut av dagen. Særlig er fiskeværet Veiholmen fascinerende. Det er nydelig på Smøla om sommeren.




8 kommentarer:

Lillan sa...

heisann

nydelige ting du lager!

god helg!!

Klem fra Lillan

Klarafina sa...

Jeg har aldri vært på Smøla men det ser nydelig ut der. Fint vær også!

Hulda sa...

Så flott de kostene er! Du er jo kjempeflink med maling. Nydelige dyremotiv. Flott tur dere har vært på. Likte naturbildene så godt. Kirka utpå nesset var så fin.

vform sa...

Härliga bilder från er dagstur!
Roligt att se!
Borstarna du målat är jättetrevliga! Vilken ide´ att måla djur från bondgårdar!

Ha en skön helg...
vi har regn just nu :0/
V.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så flotte koster du har malt!
de minner meg om Lønneberget og Emilfilmene, så koselig:)
Og fine naturbilder også, mange plasser en gjerne skulle besøkt..vakkert!
God helg til deg!

Anne sa...

Så flotte koster du har malt:) Kjempe fine gårds motiv:)
Ha en fin helg videre!

Monicas sa...

så fine koster...hm...det hadde vært nåkka å hatt på trappa ja..koselig her inne så æ heng mæ på som følger..go helg

Stubbetufsa sa...

Fint malte koster!
Det hadde vært noe å ha på trappa!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails