Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, april 24

Barnestol med Snehvitmotiv

Så er jeg ferdig med nok et stolprosjekt. Denne gangen med motiv av Snøhvit og de syv dvergene, som var ønsket til den som skulle ha stolen. Ganske mye arbeide med et slikt motiv, men det er også artig å prøve noe nytt. Synes det er kjedelig å male flere ting med samme motiv, så variasjon er greit. Om man skal male motiv beregnet for barn, kan man finne mye fint i eventyrbøker eller barnebøker, slik som dette motivet som er hentet fra en eventyrbok jeg lånte av en venninne. Jeg har også malt navn og fødselsdato på stolen, men det tar jeg ikke med her. Litt "diskresjon" må man jo vise .............

7 kommentarer:

Hanne sa...

Nydelig stol. Du er kjempeflink :-)
God helg!

Klarafina sa...

Så fantastisk nydelig stol! Du må være stø på hånden for å få til dette. God helg!

Ingun sa...

Så fin stol. Jeg blir så imponert over flinke folk som blogger.

Hyggelig med tilbakemld på kylling-rett. Håper dere liker den....

@__EY__ sa...

Heisan.

Ja, her vil jeg tro
du har brukt litt tid
på den fine stolen.
Dukkesengen lenger
bak hadde også fine
motiver på seg.

Ha en fin, fin helg.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Kjempeflott motiv:)
Mye arbeid med slikt, alle detaljene.Og resultatet var virkelig fint!Morro for ungene med slike stoler,både mens de er små og som et minne senere:)
Ønsker deg ei flott helg!

vform sa...

Hejsan!
Vilken fin barnstol du målat...likaså docksängen!
Allt är så välgjort!
Hälsn. fr. Finland

Ps: Har satt in dig på min favoritlista ;o)

Nikoline sa...

Nok eit superflott produkt frå deg! Det er veldig moro å mala barnemotiv,og der er det så mykje fint å finna av motiv også.Er så einig i at det er kjedeleg å mala det samme om att og om att.. tenkjer ofte på det hvis eg er på messer og ser bodar der det er malt det samme motivet på ALLE produkta,berre med variasjon av botnfarge.. DET må vera kjedeleg,det...
Ha ein fin søndag:0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails