Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, oktober 22

Lilla collage

Dette bildet har nå fått ny "drakt" for tredje gang. Om jeg skifter gardiner eller forandrer litt ellers i rommet det henger i, så er det blitt en tendens at bildet også får en liten makeover. Og når det henger på et syrinfarget rom så ble ikke fargevalget så vanskelig....... Det ser nesten ut som om fuglene forfølger meg (eller kanskje omvendt), ihvertfall har nesten alt jeg lager en tendens til å inneholde fuglemotiver av en eller annen kategori.

12 kommentarer:

Tove E sa...

Heia!
Nydelig bilde, fugler er fine å male.
Jeg maler også over en del, men det er moro:)

Orlaug sa...

Å, so flott!

Unknown sa...

Sååå nydelig..., du er så flink med fugler du... :O)

Ha en fin kveld!

Birgitta sa...

Snygg tavla du gjort. Förstår om du känner för att förändra lite på bilderna ibland.
Kram Birgitta

Birgitta sa...

Hej igen! Jag har 9 mil till Arvika och bor i en liten socken som heter Lekvattnet och den ligger i Torsby kommun. Jag har 15 km till norska gränsen och närmaste stad för mej är Kongsvinger. Låter det inte konstigt. Nu vet du var jag finns.
Kram Birgitta

Anonym sa...

Hei.Virkelig nydelig bilde.Fulene var så fine.Ha en riktig fin Torsdagskveld.Klem fra Bodil

Hannes hage sa...

Så vakkert! Du har en flott blogg, med masse nydelig håndarbeid. Jeg har virkelig kost meg med å tiite på alt det bakre du lager.

Margrethe sa...

Lekkert bilde. Artig at du endrer på bildet slik at det skal passe med de andre endringene du gjør.
Helhet er jo viktig, og så er det jo alltid greit med noe nytt:)

Nostalgia sa...

For et nydelig bilde ! Ja kunstneren har vel frihet til å "rearrangere" bildene sine ;-)

Ønsker deg en deilig gfredag !
Klem, Nostalgia

Tino sa...

Helt nydelig!

God helg, klem

johanne`s rom sa...

Det er ikke grenser for din fantasi, tror jeg, og nydelig var det. God helg.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Bare flott å bli forfulgt av slike flotte fugler:)
Superfint!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails