Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, mars 6

En liten gave til Benjamin

Mitt eldste tantebarn fikk en liten gutt denne uka. Navnet er allerede bestemt - han skal hete Benjamin. Så nå har jeg laget en liten koffert i mixed media, til den nye verdensborgeren. Dette er en opprinnelig en pappkoffert fra Panduro, som er beregnet på dekorering eller maling. Her er det brukt serviettdecoupage, decoupage av bilder funnet på internett, glansbilder, blonder, frihåndsmaling og pastellfarger.
Det er veldig morsomt å jobbe med slike prosjekter hvor man kan boltre seg i farger og motiver, og anbefales alle som liker å klippe og lime.





4 kommentarer:

Orlaug sa...

Å, so flott.
Du er so kreativ at eg vert heilt opp i undring...kjempeflott, vart den.
God helg til deg!

Jorunn sa...

Så nyyyydelig! For en flott gave til en liten ny verdensborger :0) Kan tenke meg at mamma'n også blir glad for denne. Jammen er det utrolig hva man kan få ut av litt papir og maling!
Ha en riktig fin helg!

Mari sa...

ååå, så utrolig nydelig alså :-) flott navn på gutten, det heter nemlig minstegutten min å :-)

Stjernebarna sa...

å så fin den er:-)
flott gave å gi bort..

Ha ei fin uke.

*randi*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails