Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, februar 26

Rosecollage

Nå som vi går mot den "blømende" årstid, synes jeg det er ekstra koselig med blomstermotiver i mine små prosjekter. Har et ganske stort utvalg av servietter med blomstermotiver, men må innrømme at de som er prydet med roser er favorittene. Det er så å si umulig å gå forbi butikkhyllene når jeg oppdager roseservietter som jeg ikke har fra før i min "lille" samling.
Nok om det, nå er noen av dem kommet til nytte i en collage på lerret. Har brukt litt acrylmaling i tillegg, for å stasje dem litt opp. Jeg må også innrømme at gråpapir også er blitt en fast følgesvenn her hos meg. Til collage er det et utmerket medium, og passer spesielt godt i litt nostalgiske bilder.


4 kommentarer:

Unknown sa...

-som vanlig:nydelig.

Anne sa...

Så flott bilde! Roser er nydelige:)

Tove E sa...

Heia!
Så mye fint du har laget. Jeg er også litt svak for rose servietter:0)
Ønsker deg en god helg:0)

Smått og Stort sa...

Fantastisk fint bilde§

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails