Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, februar 15

En nydelig februarsøndag

I formiddag gikk jeg en tur i det flotte vinterværet som vi har på Nordmøre akkurat nå. Det er ikke så ofte vi har godt gammeldags vintervær som bidrar til knirk i skoene og røde roser i kinnene. Men i dag var altså dagen. Her er værbilder fra Frei ..............



Senere på dagen dro vi på skitur til Skaret ved Molde. Her var det virkelig julekortstemning. Skulle nesten tro at hele befolkningen var på skitur, for det var utrolig vanskelig å få parkeringsplass (til tross for at parkeringsplassen ved skiløypene er kjempestor).

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails