Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, februar 4

Maritime esker

Jeg trengte noen nye esker til å oppbevare "dippedutter " i, på badet. Vi har litt maritim stil på dette rommet, så da passer det godt med noe som har smak av sjø og hav. Som hovedmotiv er det brukt stickers kjøpt i hobbybutikk. I tillegg er det brukt frihåndsmaling og litt decoupageteknikk. Når jeg blir lei av disse motivene, er det bare å pusse litt, og male over ................



7 kommentarer:

johanne`s rom sa...

Virkelig fine de eskene. Den kaka ser jo bare nydelig ut, spennende med ris i, tror det må prøves.

Lill sa...

Utrolige stilig esker..gleder meg til å få ordnet badet vårt,har bestilt en ny hylle til badet som skal hentes imåren.Siden vi leier må vi gjøre det beste utav det:)velkommen til sia mi:)

Anne sa...

Kjempe fine esker. Liker godt maritime motiver! Ha en fin kveld.

Anonym sa...

Flotte esker - de passer nok godt på badet deres:) Lurt at det bare er å endre etter som man lyster - greit når man kan lage/fikse det meste selv. Flink er du! Klem fra Randi**

Nikoline sa...

Det er ikkje farleg når kreativiteten er så til dei grader på plass som hjå deg...Flott med maritimt,det vert sjelden til at eg lagar noko av det, innlandskrabbar som me er... Veldig fint :o)
Ynskjer god helg litt på forskudd til deg,eg reiser på tur i morgontidleg og skal ha fri frå absolutt alt,også frå dataen...
God helg i vente!

Tove E sa...

Heia!
De eskene var søte og fine.
Jeg er også glad i sjøen:0)
Ha en fin fredag.
Klem

Anonym sa...

Hejsan!

Vilka jättefina arbeten du gör!
Har sett hela din blogg...underbart!
God fortsättning!

Hälsningar från Finland

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails