Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, april 9

Påskehøne produsert på symaskin

Husflidslagets siste temakveld før påske var som vanlig relatert til påskesysler. Temaet var "klekkeklar høne", produsert på symaskin.  Jeg valgte et limegrønt stoff til prosjektet, og egget ble stemplet med sommerfugler i samme farge. I tilfelle det skulle bli snø til påske, spanderte jeg på henne et strikkeskjerf.

God påske til alle som ser innom bloggen min!





5 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

For ei herlig høne! Både stil og farger i min ånd :-) Praktfullt egg.

Sylke Feldhusen sa...

Kjempefin og humoristisk høne! Tror jeg har mønster til den i en eller annen bok, men har aldri sydd den.
Ha en god påske!

Barwitzki sa...

Super du har sydd... jeg liker... så morsom.
Ha riktig god påske.
Klem fra Viola

Vform sa...

Ha en riktigt GOD PÅSK du också Janne!!
Underbar höna med sitt ägg ... man blir så glad :)
Kram Vivan

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Det var en kjempemorsom høne! Og egget var jo bare prikken over i'en! Nå er jo pasken overstått, men jeg passer på å ønske deg en riktig god vår! Klem Cathrine :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails