Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, mars 31

Småprosjekter

Etter at jeg ble ferdig med koftestrikk, er det blitt en del små strikkeprosjekter. Kjekt med noe som blir ferdig i løpet av relativt kort tid.  Tidligere brukte jeg aldri lue, men nå er jeg kommet i den situasjon at jeg er blitt nærmest avhengig av lue vinters tid. Dermed er det også blitt morsomt å strikke slike. Her er et par luevarianter, samt et par tova tøfler.




6 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Fine ting du har strikket! Den øverste luen likte jeg spesielt godt, både fargene og mønsteret!

Edny sine puslerier sa...

Lekre luer! Jeg har også begynt å bruke lue de siste årene. Kunne ikke tenkt meg det tidligere, men nå er det deilig. Fine og gode sokker også.

Barwitzki sa...

Nydelig småstrikk... jeg liker første lua :-)) så deilig mønsteret og farger.
Og sokker er alltid godt. Jeg strikker småstrikk også, ikke så mye, fordi
vi har så deilig været sist. I dag 20 grader og solskinn, det er som en ferie i sør :-))
selvfølgelig været ikke forblir... jeg bruker utenfor.
Ha riktig god helg. Solskinn-hilsen fra Viola

Hantverkarglädje sa...

Fler fina ting du stickat som jag missat men nu har jag kikat igenom. Mössan med tofs gillar jag jättemycket. själv önskar jag att jag åtminstone kunde sticka nu men det går förstås inte med min brutna arm.

Vform sa...

Jättefina mössor du stickat!
Trevligt med många olika som är snabbstickade!
Och tofflor behövs alltid :)
Må gott/Kram

الصفوة جروب sa...

هل تعانون من الحشرات وكثرتها واضرارها البالغة نقدم لكم افضل شركة لابادة جميع انواع الحشرات بالضمان وهي شركة المثالية لمكافحة الحشرات حيث تقدم اليوم افضل العروض والخدمات بارخص الاسعار بخصم 50% لفترة محدودة

شركة المثالية لمكافحة الحشرات
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالدمام
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالخبر
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالقطيف
______________________________________________________________________________________________________________
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالاحساء
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالجبيل
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بجدة

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails