Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, april 25

Stort bilde i mixed media teknikk

Fugler og klokker er ofte gjengangere som tema i mine prosjekter. Ikke noe unntak denne gangen heller, da jeg skulle lage et bilde til stua. Utgangspunktet var å bruke tapetrester fra stueveggene, samt i tillegg bruke maling, sjablonger, frimerker og annet som passet inn. Den største klokken er innfelt i bildet, og er den eneste som tikker og går.



4 kommentarer:

Vform sa...

Wow, vilken fin tavla ... och speciell!
Bara du Janne kan designa så vackert, tummen upp!
Passade perfekt på den väggen!
Kram Vivan

Edny sine puslerier sa...

Tar av meg hatten. Noe så stilig! Du er knallflink altså.

Sylke Feldhusen sa...

Så fint det passer i stua di! Og flott hvordan du fremhever enkelte områder i bildet. Fine farger har du satt sammen!

Turid sa...

Så godt å se at du er her Kreative Janne....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails