Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, mai 7

Pakke fra Hulda

I dag mottok jeg koselig pakke fra Hulda. Denne kreative damen hadde en liten auksjon på nettsiden sin i forrige uke, og jeg ble den heldige vinner av auksjonen. Så i dag mottok jeg bildet og fyrstikkesken som ble auksjonert bort. Nydelige ting! I tillegg bestilte jeg tags med monogram som Hulda har laget. Disse er fine å bruke til å feste utenpå presanger. I tillegg til personlig hilsen fikk jeg også et søtt kort som Hulda har laget.



Sommerfugl i decoupage
Har laget nok en sommerfugl utskåret i papp og dekorert i decoupageteknikk. Kropp av leire og følehorn av streng. Sommerfuglen er lakkert mange strøk, slik at den kan tåle å brukes ute. Servietten som er brukt fikk jeg tilsendt av Gry som har bloggen Englekyss.

5 kommentarer:

Hulda sa...

Godt å se at du ble fornøyd! :) Fin sommerfugl du har laget.

Hanne sa...

Så mye fint det var i pakken fra Hulda.
Den sommerfuglen var nydelig. Jeg må bla nedover i bloggen og se om jeg finner mer om framgangsmåten...
Ha ei herlig helg!
Pludrehanneklem

Tove E sa...

Heia!
Gratulerer, det var flotte saker:0)
Sommerfuglen var kjempe fin:0)

vform sa...

Hej!
Tack för hälsningen på min blogg!
Ja, vi firar morsdag andra söndagen i maj här i Finland. Visste inte att ni har den dagen i februari!
Fin fjäril (sommerfuglen) du har gjort!
Ha en fin dag!
Hälsn.fr Finland

oline's skattekammer sa...

Heia, går dårlig med kommenteringa mi for tida! Men er innom sida de med ujevne mellomrom! Du lager så utrolig mye fint!! Kjenner meg så igjen i det innlegget om vesker og mobil! Nyddelig den veska ble da! Ordentlig sommerfin! Ha en fin søndag, selv om været ikke er av det beste på våre kanter! Vi bor jo i samme landsdel! Men er meldt bedre til uka ser jeg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails