Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, september 2

Strikket penalhus på 1-2-3



Da jeg trengte et nytt penalhus, fant jeg ut at dette kunne strikkes istedet for å kjøpe ett i butikken. Dette ble laget på en kveld, så det er ikke noe stort prosjekt. Strikket først et rektangel, som ble sydd sammen, og snurpet i bunnen. Heklet så en løpegang øverst, som ved hjelp av snor fungerer som lukking i penalet.

3 kommentarer:

Jorunn sa...

Så smart! Og så fint! Ekstra moro å ha et man har laget selv da :0)

Nikoline sa...

Dette var jo kjempesmart! Ein god ide som kan varierast i nesten det uendelege.. Du er kreativ.
Har bladd i ikeakatalogen både langt og lenge og fann "trappa", men den er ikkje med på internetsida. Oddvarkrakken fann eg på begge plassar heldigvis. Må verta ein Bergenstur med det første og kryssar fingrane for at dei framleis har trappekrakk!
Ha ein fin dag!

Elin Osa Søreng sa...

Så søt og morsom idè!!! Likte godt mobilveskene også.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails