Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, september 5

Elias og Storeblink


Dette er mitt største prosjekt hittil. Motivet er malt på soveromsveggen til mitt tantebarn på tre år. Jeg trodde at han kom til å bli redd om han våknet midt på natten og så ansiktet til Storeblink i halvmørket, men det har gått bra. Er glad jeg ikke har slike maleprosjekt på gang så veldig ofte, for det er slitsomt å stå kloss inntil veggen å male store motiver. Man får vondt både i øyne og nakke. Men moro var det likevel .......................

4 kommentarer:

Trollkåno sa...

So flott med maleri på veggen.
Heldig den guten der...
Ha ei fin helg!

Nikoline sa...

Stort og flott prosjekt!! Det må vera kjekt for ein liten pjokk å ha så snill og flink tante!!!
Ha ei riktig fin helg.

Käranån sa...

Oj, så fint! Måste vara svårt att måla så stora motiv, jättefint!!

~~Randi~~ sa...

Hei! Så koselig blogg du har, og så kreativ og flink du er! Har kost meg masse her inne og kommer tilbake:( Fortsatt fin helg til deg fra Trondheim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails