Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, august 15

På bruktmarkedet igjen


Ved kommunens gjenbrukshall kom jeg over disse tre håndarbeidsbøkene. Tidligere i vår lånte jeg tilsvarende bøker hos en dame her i nabolaget. Var på jakt etter gamle broderi og strikketeknikker, og fikk fortalt at i disse bøkene kunne man finne litt av hvert av slike ting. Det var med tungt hjerte jeg etter en stund leverte bøkene tilbake. Så gleden var ikke mindre da jeg fikk kjøpt de samme bøkene for kr. 30,- på gjenbrukshallen. Tror ikke de har vært mye brukt, da de var i en helt utmerket forfatning. Samme dag var jeg også innom butikken Gjenbruk i sentrum. Her fant jeg dette flotte broderiet. Det hadde en trist ramme som jeg umiddelbart rev av da jeg kom hjem. Nå skal det felles inn i en veske, tror jeg .............................

1 kommentar:

Tove E sa...

Heia!
Du får helt sikkert til noe fint av bildet, vil bare ønske deg en fin helg;0)

Hilsen fra Trøndelag

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails