Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, august 26

Award


Jeg vil gjerne si tusen takk til Tove, som har en flott blogg som heter Livet i farger. Hun sendte meg en award i forrige uke. Det var koselig å få en slik utmerkelse.

Jeg vil gjerne sende denne videre til Trollogting, som har en blogg jeg liker å titte innom, og til Kjersti69 , som er en ildsjel i husflidslaget hvor jeg er medlem. Kjersti lager også mange flotte kort i teknikken Iris folding.

1. You can give it to one or one hundred or any number between - it is up to you. Make sure you link to their site in you post.

2. Link back to this blogsite (http://Tammy Vitale.com/), so I can go visit all these wonderful women.

Purpose of the award: To send love and acknowledgement to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generousity and joy.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails