Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, mai 20

Nysnø, skogsfiol, blåbærkart og hestelort





Det har vært kaldt og kjølig vær i flere dager nå. Men man kan ikke sitte inne og vente på godvær, så jeg spente på meg joggeskoene og tok en tur til Sæterhaugen likevel. Her var masse ny og dampende hestelort oppover skogsveien. Ikke akkurat det jeg liker best nei ................ Men det var også positive ting å spore. Skogsfiolen var sprunget ut, og jeg oppdaget at blåbærlyngen allerede hadde masse rød kart. Så blir været brukbart i sommer, er det muligheter for mange liter blåbær. Egentlig har jeg en god del i fryseren fra i fjor, men det er så koselig å gå på blåbærtur, så det blir sikkert noen liter i år også. Da jeg kom til topps, var det bare å skue ut over de mange fjell som nå var dekket av hvitt pudder. Huttetu!!!!!!!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails