Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

lørdag, mai 31

"Når fristelsen blir for stor"


På vår "hobbyshoppingtur" var Pandurobutikken et av de selvskrevne "turmålene". Hadde egentlig ikke noe spesielt på handlelisten, ville bare innom for å få ideer og tips. Men for en stakkar som ikke greier å stå imot alt som frister, er det vanskelig å komme seg ut igjen uten en pose i hånden. Så ut kom jeg med en pakke acrylmaling (en type som jeg ikke hadde prøvd før), hjerter utskåret i treverk (som kan være kjekke å ha), en pakke med diverse småstempel (som kan få bo i esken som inneholder en ganske stor mengde stempler fra før), og til slutt en tynn pensel som er det eneste jeg egentlig har bruk for. Slik kan det gå.....................

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails