Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, januar 6

Gjenbruk



I et interiørblad fant jeg en ide til å lage konsollbord. Det var laget av et gammelt spisebord som var delt i to. Så jeg tok en tur til gjenbrukshallen til Kristiansund kommune for å sjekke utvalget der. Utrolig nok fant jeg et bord som nesten var maken til bordet jeg så i bladet. For bare kr. 100,- var bordet mitt.

Jeg fikk min mann til å dele bordet i to, og så gikk jeg i gang med å gi det et par strøk med maling. I utgangspunktet var det brunt, men jeg malte det i samme farge som stuen. En gammel stol som jeg også har kjøpt i bruktbutikk fikk et par strøk i samme farge. Nytt trekk fikk den også. Så nå har vi ny plass til datamaskinen. Den andre halvparten av bordet ligger fortsatt i snekkerboden, men den skal også få sin plass med tid og stunder.



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails