Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

mandag, januar 28

Award











I går mottok jeg en "award" fra Kjersti. Jeg ble både glad og overrasket. Det var nesten så jeg ikke taklet så mye skryt på en gang. Kjersti skrev om meg :

"Du er en positiv person som er utrolig dyktig på håndarbeidsfronten. Ingenting er for vanskelig for deg. Du er også en dyktig person i husflidslaget vårt. Gratulerer med den flotte hjemmesiden du har fått."

Tusen, tusen takk for mange fine ord, Kjersti!

Her er finner du Kjersti på nettet: http://www.freewebs.com/kjersti69/littforskjellig.htm/









Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails