Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

mandag, november 23

Kjøreposen "Løv"

Denne kjøreposen gav jeg bort til en ny liten slektning tidligere i høst.  Mønsterer kjøpte jeg på Raverly (Pinneguri), og garnet ble bestilt hos Picles.  Synes treknapper passet best til fargene i garnet. Posen kan brukes i barnesetet i bilen, da den har hull foran og bak for festing av sikkerhetssele.











6 kommentarer:

Tovepia sa...

Den var rålekker!..løvbladet gjorde den ekstra fin!
Ha ei god uke..snart desember;)

Vform sa...

Perfekt till en liten en!
Vackert mönster, med bara det lilla lövet!
DU kan du :)
Kram!

Sylke Feldhusen sa...

Den var fin. Kjøreposer er et "must" med små barn ;)

Hantverkarglädje sa...

Den kom säkert tacksamt till den lilla mottagaren. Tror att allt stickat kan vara tacksamt att få till de yngre eftersom det mest är vi äldre som stickar. Roligt är det ju också att stickandet blev så inne igen.
Mörk, dyster och halkig dag här hos oss efter att den vackra snön nu försvann men vi får tända ljus och mysa inne. Ha en bra dag om än det är väl så mörkt nuförtiden.

Birgitte sa...

Kjempefin! Et kjekt og praktisk plagg! Jeg har også strikket etter dette mønsteret, for jeg falt slik for bladmønsteret. Jeg tror dessverre at jeg valgte feil garn, big merino fra drops. Posen strekte seg noe veldig etter vask... Den var fin å se på da ;)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så flott kjørepose! Den blir sikkert mye brukt! Jeg strikket en del kjøreposer for mange år siden. Men de var ikke beregnet på bruk i bil, kun i vogn! Takk for kommentar vedr. sik-sak skjørtet ditt! Det spørs om jeg ikke må lage meg et slit, bare jeg blir ferdig med julegave-strikkingen min! Ønsker deg en fin 1. advent! Klem Cathrine :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails