Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, mars 31

Heklet trekk til påskelykten

For en tid tilbake kjøpte jeg en lyslykt på Sparkjøp. Jeg kjøpte den ene og alene fordi den var dekorert med gråspurv. Som den fugleelsker jeg er, kunne jeg ikke stå for denne. Skuffelsen var stor da jeg skulle tenne lykta. Lyset skinte ikke gjennom trekket med fuglemotiver og hele poenget med lykta ble borte. Jeg fjernet papiret og heklet et påskeinspirert trekk istedet. Mønsteret ble til underveis, og lykta fungerer nå som lyslykt og ikke bare som pynt.

God påske til alle som titter innom !



Her er lykta med lys på innsiden.

2 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Det er ikke alltid ting er so. m man tror. Men du så koselig den lykten ble med fargerikt trekk. Det er så lenge siden jeg har vært på bloggbesøk, for jeg har hatt senebetennelse i armen i ukesvis. Du har laget veldig mye fint siden sist jeg var her! Og takk for hyggelig kommentar! Riktig god påske til deg.

Vform sa...

Nej, men så söt liten påsklykta du virkat :) Jättefin!
Önskar dig en riktigt god påsk!
KRAMAR ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails