Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, mars 10

Bolero strikket i Cortina fra Sparkjøp

Å strikke et plagg i ensfarget grått garn er egentlig ganske kjedelig, men grått passer jo til det meste, og derfor valgte jeg altså denne fargen. Både mønster og garn til denne boleroen er fra Sparkjøp. Man starter å strikke nederst på armene, og fortsetter til midten av ryggen og feller av. De to delene som boleroen består av, syes sammen til slutt.  Jeg valgte å hekle en kant nederst på plagget. Med tykke pinner og relativt tykt garn var dette et raskt prosjekt.




6 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Kjempefin bolero! Jeg kjenner til dette meg grått, har tenkt å strikke i grått mange ganger for det er så anvendelig, men ender av forskjellige grunner ofte med rosa (sist fordi det var det de hadde nok av)... :) :)

helle sa...

Tak fordi du har været en fin blogveninde gennem årene Janne, jeg vil indimellem besøge dig og lægge en lille kommentar. Når jeg har fundet ud af hvordan man sætter en Instagram knap på bloggen kan du følge mig der, hvis du har lyst. Er du selv på Insta?
Flot bolero, du er dygtig som altid!

Klem Helle

Klarafina sa...

Den var kjempefin. Tenker den er fin å ha når man trenger noe varmt over skuldrene, for eksempel når man sitter ute om kvelden på forsommeren 😊

Vform sa...

Fantastisk fin bolero du stickat!
Så skön den verkar att vara :)
Kram ♥

Ruths datter sa...

Den ble jo kjempeflott. Nydelig arbeid som vanlig.
Klem

Siddis back home sa...

Den var kjempelekker!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails