Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

lørdag, oktober 19

I disse "revetider" .........

Det er ikke til å unngå å bli litt inspirert av "The fox song" med Ylvis, og videoen som ligger på Youtube. Tror ihvertfall at dette er årsaken til at jeg plutselig fikk lyst til å male et revemotiv.  Stolen er kjøpt umalt på Ikea, og er deretter blitt malt med lys maling, og dekorert med motiv av Mikkel Rev. Denne skal være med på julemesse i november.







Min vonde fot begynner nå å bli såpass bra at jeg har dristet meg ut på noen små Stikk-ut turer igjen. Sist søndag var vi på Flemsetervannet. I bakgrunnen ligger Rensfjellet. Akkurat nå er høstfargene på sitt flotteste, og man kan vel neppe oppleve noe bedre enn å gå en tur i naturen på en slik dag som dette.

 Her er min mamma og jeg på vei bortover skogsstien.

 

Dessverre er Stikk-ut sesongen snart slutt, så toppturene må jeg nok vente med til neste vår. Her er et bilde fra siste topptur før jeg måtte kaste inn håndkleet. Den gikk til Ristuva på Averøya. En flott tur med utsikt over til Frei. Neste sommer skal vi gjenta turen.


10 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Takk for kommentar og at du alltid er en trofast følger: )

Flott stol. Her viser du hvor flink du er...og så gøy at du blir inspirert av noe som er dagsaktuelt: )

Klarafina sa...

Utrolig vakker natur...jeg må nok reise langt for å se noe slikt! Nydelig stol!

Edny sine puslerier sa...

Tenk å ha en slik stol på hytta! Det må jo være perfekt! Jeg likte veldig godt den ranken øverst på stolryggen;) Nydelige naturbilder!

Reidunn sa...

Så flink du er til å male!!
Den stolen var utrolig fin:)
Nydelige høstbilder du har tatt!! Nå er det nok ikke så lenge før vinteren står for døra:)
Ha en fin lørdagskveld!!
Klem fra Reidunn

Sylke Feldhusen sa...

Stolen ble veldig fin og personlig! Så kjekt at du fikk deg en stikk-ut-tur igjen - det er deilig å komme ut i naturen!

Ha en fortsatt fin helg! Klem

Vform sa...

Åå, finns det omålade trästolar i den butiken! Jag vill också ha ... ;)
Din blev jättefin, trevligt motiv!
Härliga naturbilder också!
Hoppas din fot snart blir helt återställd ... motion behöver vi alla!
Ha en fin vecka!
Kram!

Hantverkarglädje sa...

Alltså, vilken bild av mikkel räv. Den var bara för underbar. dessutom den första bilden från naturen. Vao vad jag längtar till Norge.
Vet du att min önskan är att när min man blir pensionär efter 1,5 år så vill jag att vi tar husvagnen till svenska eller norska fjällen och stannar där precis så länge vi har lust. När jobb kallar är det alltid kort om tid. Få se hur det blir den dagen.
Ha det så gott med målandet.

Groskro sa...

Fin stol, og så utrolig flink du er til å male. Det har jeg kommentert mange ganger før også, men det kan ikke sies ofte nok, når en er så flink som deg :)

Men for noen fine naturbilder :) Det er så fint på Nordmøre, at en får hjemlengsel noen ganger :)

Ha en fin oktobermandag!

MarJE sa...

Wow, kor flink du er å male!!! Stolen vart lekker.
Og for ein nydelig tur i flott natur. Ja, hausten har gitt mange flotte motiv i år.
No har eg rulla ned gjennom bloggen din....veldig mykje fint å sjå.

h.espe sa...

Jeg er bare sååååå kjempe imponert over deg - du tryller jo!! Så flott dette var!

Fin torsdagskveld til deg - fredag og helg i morgen :)

Klem fra Hildegunn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails