Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, oktober 31

Hjerter atter en gang ....

Hjerter er vel et stadig tilbakevendende tema hos meg. Denne gangen har jeg kanskje beveget meg litt inn på scrapbookingens områder, til tross for at jeg ikke er noen "scrappedame" i det hele tatt.  Det er bare det at noen ganger er det så kjekt å boltre seg i alle duppedittene man har lagret i skuffer og skap.  Når man har hatt samlemani på hobbysaker så lenge man kan huske, vil det etterhvert bli et rikt utvalg av det meste. Hjertene har jeg saget ut på kontursag. Deretter er de dekt med bølgepapp og dekorert etter beste evne.




 




 


  
 





 

 

7 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Fantastisk! !
Du er en mester på det meste:)
En herlig måte å få brukt litt av det en har liggende.
Jeg har nok også en del liggende som hadde egnet seg til slike formål...men er ikke så god på å få det til.
Likte disse, nostalgiske og fine:)

Ønsker deg ei flott helg!

Edny sine puslerier sa...

Skjønne hjerter du har laget! Utrolig hvor mye forskjellig som kan kombineres og bli til den vakreste kunst;)

Gry sa...

Å så fine hjerter! :)
Ønsker deg ei fin helg og en flott november! Klem :)

Brocante sa...

Det var kreativt. Sikkert gøy å lage også.

Unknown sa...

De er helt superskjønne for oss som er forelsket i hjerter.Så fint å bruke noe av det vi går rundt og kjøper. Du får til alt med slike ting. ;-)

Hantverkarglädje sa...

Väldigt vackert hjärta blev det, så fina lite gammal nyanser. Hjärtan är ju en grej som inte försvinner i första taget. De passar ju både till fest,vardag och lite var som helst.
Ha en skön helg.

Vform sa...

Underbara fina hjärtan! Om de då hör till scrappkategorin eller inte gör väl inget!
Vi gör väl det vi tycker om ... eller hur?! :o)
Ha en fin helg!
KRAM till dig ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails