Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, februar 19

Et lite syskrin

Pandurobutikkene selger en del småting beregnet på dekorering. Her er en pappeske fra Panduro  som er blitt til et syskrin. Det er malt med en lys grønnfarge, og deretter pyntet med decoupageteknikk, cliparts fra nettet og litt frihåndsmaling. Syskrinet har jeg gitt som gevinst på møte i husflidslaget.





5 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Du lager mange fine gevinster. Heldige de som vinner. Sokkene under her var lekre.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så hyggelig syskrin! Jeg likte veldig godt ordene Sy og vær glad! Og et skikkelig syskrin må man jo ha! Ønsker deg en fin vinterferie der vestpå! Klem Cathrine

Sylke Feldhusen sa...

Utrolig flott gevinst, praktisk og så pent utført!
Skulle du få lyst til å strikke mine pulsvarmere med hullmønster, er det bare å si fra :)

Vform sa...

Åå, vilken vacker färg!
En riktig vårdröm :)
Lycklig den som vinner den!
kram Vivan

Ruths datter sa...

Virkelig lekkert. For en flott premie da.
Der skulle jeg tatt et lodd.
Klemz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails