Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, januar 6

"Engel" i papir og stoff

Klippe, lime og sette sammen forskjellige materialer, er noe av det kjekkeste jeg vet.  Det ble laget noen julegaver på denne måten i år også. Men som vanlig rakk jeg ikke å gjennomføre alt jeg hadde planlagt. Bildene viser en slags engel som jeg fant på Pinterest. "Vingene" er snøkrystaller kjøpt på Biltema, og stoff er hentet fra eget lager (som aldri minker :)).


7 kommentarer:

Fra det lille røde huset.. sa...

Så nydelig! Og så enkelt å lage!
Artig å følge deg og dine kreative ideer!
Du lager veldig mye fint.... :)

Edny sine puslerier sa...

Åhh, så utrolig vakker! Jeg har vært veldig fraværende det siste året, og nå ser jeg alt jeg har gått glipp av. Takk for at du holder bloggen din i gang, og nå har jeg koset meg her inne med innlegg tilbake i tid. Og så mye fint du har laget! Likte veldig godt julestrømpa av gamle broderi.
Nå er jeg liksom tilbake igjen, så plutselig treffes vi igjen i bloggland. Det hadde vært ekstra kjekt om vi treffes i det virkelig liv også. Muligheten er der.

Vform sa...

Underbar vacker är din ängel, Janne ♥
Så är det ... lagret verkar att växa ibland ;)
Ha en god fortsättning och nu kommer ljuset tillbaka!
Kram!

Margrethe sa...

Denne var bare helt bedårende :-). Du lager utrolig mye fint!

Barwitzki sa...

Veldig fint. En deilig snøflokkengle. Fantastisk har du laget.
Ha riktig god 2017. Hilsen fra Viola

Sylke Feldhusen sa...

Det ble en skikkelig romantisk engel! Det er fint hvordan du kombinerer forskjellige materialer.

Janne sa...

Åh, den var nydelig!!!!
Du er utrolig kreativ, og jeg elsker bloggen din!
Ha en fin kveld!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails