Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, januar 7

Luer med dusk

I løpet av høsten og vinteren er det blitt strikket ganske mange luer. Noen er blitt gitt bort, og noen bruker jeg selv. En av mine favoritter er denne modellen strikket i garnet Blåne fra Hillesvåg Ullvarefabrikk. Dusken var ensfarget i oppskriften, men jeg har valgt å lage dusk med flere farger.





4 kommentarer:

Vform sa...

Vilken skön mössa du stickat!
Och färgen är jättefin!
Den skulle sitta bra på mitt huvud här i det kalla vädret ;)
Men nu har vi bara 12 minusgrader :)
Tack för hälsningen på min blogg!
Kram!

Sylke Feldhusen sa...

Fine luer! Det liver opp med en flerfarget dusk!

Ha en fin helg!

Edny sine puslerier sa...

Fin lue, og morsomt med farger i dusken. I disse kuldedager trenger man i alle lue.

Tovepia sa...

Flott lue, og jeg likte at det var flere farger i dusken!
Er på luekjøret selv, nesten for mye av det gode, men så greit å strikke/hekle innimellom:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails