Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, oktober 7

Etui til heklekrokene

Den regnfulle sommeren på Vestlandet gav oss store muligheter til å sitte inne med håndarbeide og kreative sysler. Da ble også dette etuiet for heklekrokene sydd. Det er laget i tykk ullfilt fra Stoff og Stil. Dekor ble en perlepyntet heklerose.




6 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

For et nydelig etui! Lekkert og delikat, som alt du lager;) Jeg har faktisk et etui til heklekrokene som jeg har brukt siden 70-tallet. Det er i brun cordfløyel og med glidelås på tre sider. Ikke så fint som ditt, nei;)

Sylke Feldhusen sa...

Det ble utrolig flott sammen med den heklete rosen. Moro å se hvordan du har din egen stil og lager dine egne design - likte det veldig godt!

Hantverkarglädje sa...

Väldigt fint ditt virknålsetui. Jag har länge, länge tänkt mig att göra ett sådant för att jag behöver ett men det blir aldrig av. Tänker mig att det skall gå snabbt så mitt skulle då bli i vanligt tyg. Ditt ulliga med blomma är mycket vackert.

Sisselshverdag sa...

Nydelig :D

Ruths datter sa...

Det ble rett og slett supert. Sprek farge.
Klem

Muffin sa...

Kjempeflott etui, der kommer nok alle heklekrokene til å stortrives!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails