Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

mandag, februar 16

Gjenbruk av broderier og litt kortlaging

Broderier og håndarbeide av forskjellig slag er noe jeg stadig kjøper på loppemarkeder og gjenbruksbutikker.  Etter vask lagres de i skuffer og skap i påvente av et eller annet gjenbruksprosjekt.  Broderiet som er brukt i denne vesken har også vært på en annen veske jeg sydde for noen år siden. Hankene på denne veska bar preg av å være godt brukt, så jeg benyttet like godt broderiet i et nytt prosjekt.  En liten brodert duk fikk være med som pynt på baksiden av den nye veska.  Stoffene jeg har benyttet ble kjøpt på en bruktbutikk i Sverige for noen år siden.






 I det siste har jeg brukt mye tid på hobbyrommet. Etter at jeg kjøpte Big Shot ble det plutselig morsommere å lage kort. Jeg er ingen spesialist, og kortene mine er svært enkle i forhold til de som driver med denne hobbyen, men jeg synes det kjekt å fuske i faget likevel.





5 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Det er flott hvordan du bruker broderier i dine kreative prosjekter. Kortene var kjempefine!

Humlehagen sa...

Så kreativ du er, kjempefine ting du lager!

h.espe sa...

Så flott gjenbruk - vesken ble skikkelig flott! Kortene var også veldig lekre :)

Ønsker deg en flott ukeslutt!

Atelier Kari sa...

Så kjempelur ide å bruke gamle broderier til praktiske handlenett! God helg!

Merethe sa...

Hei på deg :) flott veske du har laget og med det nydelige broderiet på. Du er så flink med slikt. Kortene er superfine! Her hyler vinden rundt hushjørnene og det er skikkelig vintervær igjen. Sånn er det bare på denne årstiden. Ønsker deg en fin uke. Klem Merethe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails