Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, november 21

Rakvedhjerter og litt englemaling

Her er noen småtterier jeg har laget til julemesse i helga. Det blir en del rakvedprodukter denne gang. I tillegg blir det også noen engler av forskjellige materialer.  Disse er malt på lerret. Vet egentlig ikke om de passer til julepynt eller om de er "helårs". Englene er laget ved hjelp av sjablonger som jeg har skåret ut i lamineringsark.















9 kommentarer:

Janne sa...

Åh, sååå mye fint du har laget! Englene var helt nydelige..Og drivvedskilt/bildene kjempeflotte.
Ha en fin fin kveld!
Klem fra Janne

Ruths datter sa...

Disse ble så fine. Du er virkelig en flinkis. Lykke til på julemessen.
Klem

Sylke Feldhusen sa...

Veldig elegant gjort, som vanlig! Det kommer sikkert til å selge godt! Lykke til :)

Smått og Stort sa...

Så fine! Hvor skal du på julemesse i helga? Jeg skal en tur til Molde så hvis det ikke er så langt unna hadde det vært gøy å kommet en tur!

Dordis kreative glede sa...

Så nydelig, veldig fine snøkrystaller :) Lykke til på julemessa! klem Dordi

helle sa...

For en masse julepynt du fik lavet til markedet! Er det tømmer du finder ved stranden, i så fald er du heldig, det er lidt ligesom med rav, jeg leder og leder og finder aldrig noget!

Trompetenglene er bare så søde, fint at have stående på en hylde.
Skønt du havde en god tur til et julepyntet Kbh, det kunne jeg også få lyst til!

Klem fra Helle

Siv sa...

Som vanlig flotte og forseggjorte ting her! Det er veldig kjekt og inspirerende å følge deg her i bloglandia! :o)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Å Janne, dette var vakkert!
Falt virkelig for de hjertene med snøkrystaller, helt nydelige!

Tenkte jeg skulle lage noen stjerner av slik rakved, så får vi se hvordan det går.

Er snøkrystallene også laget med sjablonger?

Lykke til på messa, dette går nok fort unna:)

Hantverkarglädje sa...

Vilka härliga hjärtan. De skulle passa min jul som älskar allt grått, gammalt trä. Gissar att du skall på någon julmässa med dem.
Ha en god adventstid.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails